LONDONCALLING'

Yes sir!
 
Drygt ett halvår senare och jag tänkte väcka bloggen till liv igen, varför det tänker ni?
För att jag flyttar till LONDON om två veckor, YEY! Tröttnade på Sverige rätt snabbt efter att jag kom hem vintras men har jobbar under våren/sommaren och har nu bestämt med en brittisk familj i London att jag ska vara deras Au Pair ett tag framöver. SÅ, flygbiljetten är bokad och den 15 september åker jag och gör en nystart i en stad jag aldrig ens besökt och ska ta hand om två små grabbar på 1,5 & 4 år, riktigt taggad och ska bli jätteroligt att få se lite nya platser igen! 
 
Vad har hänt sen sist då?
Jaa, egentligen inte så mycket, men min familj har skaffat en Schäfer som visserligen inte är såhär liten längre, men måste ändå visa er en bild på våran bebis Qing som kommer bli svårt att lämna...
Har jobbat rätt mycket med, speciellt under sommaren och varit i Grebbestad och bara njutit av att vara hemma. 
 
Så, då hörs vi nog snart igen! x
 

Kommentarer
Postat av: Maja

WOOOOOOOOOOOOOO

2013-09-01 @ 13:49:26
URL: http://majaelsas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0