20131128

Fredag imorgon, vilket vanligtvis betyder helg för mig, men blir halvdag imorgon så får vänta lite extra på det man lever för denna veckan. FIck fixat mitt engelska bankkort här för ett tag sedan och fick det på posten igår så kunde äntligen signa upp mig på ett gym. Var där redan igårkväll med Neftaly och kan säga att det känns idag. Börjar varje dag med en vitaminboost i form av en smoothie gjord på spenat och andra godsaker så nu ska alla förskylningar bort och jag ska bli PIGG. För trots fem koppar kaffe innan klockan är 12 så är jag död. död. död.  
 
Skönt med helg snart i vart fall, tar på krafterna att ha hand om småttisar. Ska unna mig något nytt och några glas vin i helgen. (Hälsan var det ja..)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0