Big day today? tomorrow?

Det närmar sig avresa, närmare sagt 32 dagar, imorgon är den den 9:e - det vill säga 1 månad, EN MÅNAD(!!!) innan jag åker. Hur sjukt? Inte så speciellt egentligen. Men en dag som ja ska påbörja min hittills längsta (största?) resa. Det är helt okej, har nog inte fattat än.
Men det va egentligen inte det jag skulle säga, utan det jag skulle komma till med detta inlägget var att lillkillen, Z, fyller 4 år idag! Så Inte så liten egentligen, i alla fall inte enligt han själv. Så fick skickat iväg ett grattis mail förut.
Fick även postat stora brevet med godis och julkort idag, hoppas de får det innan jul.
Ja det va allt för denna gången, liten update iaf :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag hade 8.30 och det var inte alls mycket folk där då så det var kanske därför :)

2011-12-09 @ 11:47:39
URL: http://eemmaberntsson.blogg.se/
Postat av: Josephine w

Tja såg din blogg på sts aupair blogg. När exakt åker du? Jag räknar nämligen mina dagar också. Snart dax. 9e januari åker jag :)

2011-12-22 @ 01:23:13
Postat av: Sandra

Hur gick du tillväga när du skickade över brevet/paketet med godis? Fixade du med skicka direkt från Posten eller vanliga frimärken? Tnkte också skicka iväg några små julklappar till min familj.

2012-11-21 @ 09:39:57
URL: http://bjorkasandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0