Trettioen dagar

Bilden och rubriken talar väl för sig själva, men tänkte skriva lite också.
Skrev ju som sagt ett grattis mail till Z igår, A svarade jättegulligt. Skrev att han verkligen ville att jag skulle komma ihåg det som jag gjorde och han skulle han skulle ha kalas på Lördag. Synd att jag inte kan vara med!
A skrev också om vi kunde skypa snart igen och att barnen vill se mig igen åtminstone över internet så snart som möjligt! :) De frågar tydligen "When will Mattie be here?" titt som tätt. Gör att man längtar lite extra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jajemän, Orust it is! En trevlig ö det där ;) Stenungsund är oxå ganska trevligt! Min farbror och ena faster bor där :) Jag ska till Montclair i New Jersey. Jag kommer bo ca en timme från New York, inte fel!

2011-12-09 @ 18:37:16
URL: http://eemmaberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0