180412

Solen skiner och sommarvärme väntas för helgen, och jag är ledig! Detta kom dock oväntat då jag hade en fre-sön ledighet då när ja var i San Diego och LA men man ska väl inte klaga, speciellt inte när vi ska få strålande sol och 28 grader. Hoppas man kanske kan åka iväg till en strand och få sig lite färg, annars funkar trädgården rätt bra också.
Igår körde jag förövrigt bilen här för första gången, hämtade S i skolan och körde dem till Jiu Jutsu. Inte det lättaste direkt att parkera aset till bil, den är så bred och lång, fick trixa en stund för att få in bilen. Men men, kul att få köra lite bil igen i alla fall, och skönt med automat. Idag blir det att jobba resten av dagen, ska försöka hinna med en promenad också. Hoppas alla har det bra där hemma.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Påtal om ingenting,

såg ni The hunger games i LA? Som det Josh Hutcherson fanet jag är kan jag inte låta bli att undra varför ni inte letade upp hans adress och stalkade han.. Menmen!



Du verkar ha det sjukt härligt i USA och jag hoppas att resten av tiden blir lika härlig!

Bestämde mig för ett tag sedan för att själv bli au pair, dock har jag hela gymnasietiden kvar.. suck..

Det jag undrar om själva au pairen är "barntiden" som man hade innan man for, kan man börja med den när som helst eller finns det nån maxtid. Alltså, kan jag börja samla timmar nu när jag är 16 eller måste jag vänta tills jag är t.ex. 18?

2012-04-18 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0