Apple Store

Häromdagen, i Söndags rättare sagt var jag redigt bränd och trots att jag och Carro tänkte sola så tänkte vi att lite shopping skulle sitta bättre. Så iväg till Hillsdale och strosa runt i några timmar för att sedan äta lunch/middag på Cheesecake Factory. Tillbaka till shoppingen, var inne på deras stora H&M och plockade ut lite bra basplagg för inte allt för dyr peng för att sedan gå vidare till en något dyrare affär, Apple. Väl inne på apple store visste jag precis vad jag skulle bränna pengar på, vad det blev ser ni nedan.
Ja, för er som inte ser eller vill ha en förklaring, det är en ny laddare till min dator. Min gamla har fått sig för många smällar så fanns inte så mycket mer att göra. 85(!!!) dollar vilket ruinerade mig lite... Men men, känner att få batteri till datorn är ganska viktigt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0