Au pair meeting

Jobbat konstant sedan sju imorse så är rätt degig i huvudet, men ska snart iväg på Au pair möte på Hillsdale shoppingmal så bara att hämta ny energi. Ska väl försöka hålla i mina pengar, vilket jag verkligen måste bli bättre på. Har några resor som jag vill göra inplanerade så måste spara undan lite nu, vart får ni veta en annan gång, gillar att vara helt säker innan jag säger för mycket :)
Annar händer det inget särskillt, jobbar rätt mycket denna veckan för Z har lov så är hemma med honom på dagarna, igår gjorde vi gröna svenska pannkakor på hans begärnan, mums? Glad att han gillar det i alla fall :)
En bild från i Söndags - vy över LA

Kommentarer
Postat av: Erika

Ser jätte härligt ut!! Jag ska också jobba som au pair, och håller på att prata med olika familjer, men hur visste du vilken familj du skulle välja?

2012-04-15 @ 12:09:41
URL: http://erikaslifebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0