DISNEYLAND

Hej igen alla, varit lite tyst här känner jag. Men har inte haft tillgång till Internet och nu bloggar jag från mobilen så kanske blir lite halvstatligt. Jag har som ni kanske förstått vid det här laget varit på Disneyland i LA och befinner mig nu på annan ort. I helgen blir det möta upp Emy på andra äventyr! Men tillbaka till LA, jag och min värdfamilj åkte mot LA tidigt på måndag morgon, hamnade dock i värdens kö så resan tog två timmar längre än väntat. Väl framme gick vi raka vägen till Disneyland och strosade runt så gott det gick bland alla andra som också hade iden om att åka till DL på springbreak. Upp tidigt igår också för att kunna göra så mycket som möjligt på Disneyland. Åt god mat på kvällen och somnade samtidigt som
Barnen. Imorse tog vi bilen vidare till vad ni får veta snart :) ska se om ni kan få några bilder från dagarna som varit. UPDATE. Inga bilder funkade, men kolla instragram om ni vill @matilove


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag ser att du åkt som au pair med samma organisation som jag ska åka med! Du verkar ha det skit kul! Min ansökan är i USA, dom kikar igenom den så jag fick precis ett mail om att en där ville skypa med mig ikväll, hon hade några frågor. Skypade du också med någon där eller borde jag vara nervös? Haha!

2012-04-05 @ 08:59:03
URL: http://elinjoher.blogg.se/
Postat av: Matilda.johansson

Låter fin! :D

2012-04-05 @ 14:13:47
URL: http://tjejenmatildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0