Half Moon Bay

På Lördagen stod jag och Carro upp vid nio tiden och åt resterna av gårdagens goda lasange. Solen sken varmt redan då och när Carro åkte hem för att senare jobba släppte hon av mig hos Emelie. Vi hade packat ner handdukar, solskyddsfaktor(?!), lite snacks och vatten. Efter en liten omväg så var vi påväg mot Half Moon Bay stranden som ligger ca 30 min härifrån. Här i San Carlos var det för varmt för att vara, ska väl inte klaga men varmt! Så det var underbart att komma ut till havet, där jag och Emelie låg och stekte oss (bokstavligen) i ca 3 timmar. Trots att jag smorde in mig och vände och vred på mig under dessa timmarna såg både jag och Emelie ut som två kokta kräftor när vi kom tillbaka till SC senare på eftermiddagen. AJ, solen är väldigt stark här kan jag ha som påminnelse till mig själv. Stranden är förövrigt väldigt fin och det var precis lagom varmt, hoppas det blir fler besök dit innan Egypten. Kan också tillägga att havet är SVINKALLT, doppade i princip bara tårna och hela fötterna domnade bort, galet! När vi kom tillbaka till SC åt jag och Emelie på en sportbar här innan vi hämtade upp Hannah och gick och såg The Lucky One med Zac Efron, helt klart sevärd film :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga kort!

2012-04-24 @ 21:37:02
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Riktigt härliga bilder det där!

2012-04-25 @ 18:12:11
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0