Just nu och Sea World

Vill ni veta vad jag gör nu? Jag sitter i Emy's familjs hotellägenhet i San Diego. Yes, imorse innan min värdfamilj åkte hem så släppte de av mig vid Emy's avfart där hon hämtade upp mig. Så nu passar vi hennes minsting och ikväll blir det en tur ner till havet. Imorgon åker förhoppnings vi in till centrala San Diego och kollar läget innan vi åker vidare till Los Angeles där vi ska turista oss till tusen :)

Igår var vi som sagt på Sea World i San Diego där man kan se massa olika djur som lever i vattnet i aquarium eller i olika shower. Det var roligt, men varmt återigen, sönderbränd i ansiktet och allt.
Mitt liv de senaste dagarna via Instragram ( @matilove )

Kommentarer
Postat av: Matilda.johansson

Vilka fina bilder med vattendjuren (inte sälar, delfiner eller valrossar, men du vet vilka bilder jag menar? ;)

2012-04-07 @ 10:03:10
URL: http://tjejenmatildajohansson.blogg.se/
Postat av: mamma

Har du köpt dig ett lasersvärd att leka med ;)

2012-04-07 @ 12:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0