Min Lördag

Igår började dagen med jobb till tio, sen åkte jag med Hannah och Carro till IKEA och åt köttbullar och lite mer påskmust. Därefter så åkte jag med Hannah en stund innan Elin kom till San Carlos och vi alla åkte till Palo Alto och en Italiensk restaurang där vi mötte upp Malin för en trevlig middagsstund. Vi blev väldigt sugna på efterätt så en sväng in på Cheesecake Factory blev av och jag blev spymätt ytterligare en gång för den dagen, aja trevligt var det i alla fall :) Efter det åkte jag och Elin hem till mig och snackade gamla minnen och planer för året innan vi somnade, hade en väldigt bra Lördag som jag som vanligt åt upp pengar på :)
Elin & Hannah igår - Fresh Strawberry Cheesecake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0