Napa Valley

Idag var det en dagstur upp till Napa Valley som är ett vindistikt några mil nordöst om San Francisco. Strax efter niotiden imorse kom Emelie, Hannah och Therese och hämtade upp mig för att åka vidare till Milbrae där vi hämtade upp Sanna och Melly. Efter ca två timmar var vi framme i Napa Valley där vi började med att kolla in en vinprovning på ett ställe som fått många priser för sina viner. Efter några smakprov åkte vi vidare till ett annat ställe där vi köpte lunch och vi satt ute och åt i det underbara vädret. Miljön där uppe är så underbart fin, dock blev det inte alltför många bilder. Men några blev det allt. Vi åkte runt och kollade lite (egentligen inte alls så mycket mer) innan vi åkte hemåt igen. Vi stannade till vid en outlet, har ju dock köpstopp (har jag?)  så blev ingenting. Kom hem vid femtiden och nu ska jag snart sova för att orka upp en tidig morgon. Hoppas alla andra hade en bra helg!

Napa Valley - Jag - Therese, Melly, Sanna, Emelie & Hannah - Sanna - Melly - Jag - Theres & Emelie inne i en vinlokal - Viner - Hannah, Therese, Melly, Emelie & jag - Jag & Sanna i ett misslyckat hoppförsök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0