Skönhetsprodukter

Det kallas så va? Skapats för att göra oss vackrare på alla sätt och vis. Har i alla fall spenderat en del pengar på nya hudprodukter då min hud har förändrats väldigt sedan jag kom hit till USA. Har fått testa lite med prover innan då jag har väldigt känslig hy och får lätt alergiska reaktioner. Fick köpt mig ett bra serum från Clinique och fick igår köpt mig en bra ögoncreme. Syns det på bilderna att jag gillar läpproudukter? Jorå, men har haft torra läppar konstant sedan jag kom hit så blir minst 3-4 nya produkter för läpparna i månaden (kalla mig galen?) Äsch, detta var säkert inte så intressant men hade inte så mycket annat att blogga om. Har föresten precis kommit hem ifrån Gilroy med Emelie, det var där jag köpte Hempz läppbalsamet och även Redken Balsamet utan silikon. Nu börjar jag snart jobba och det blir jobb till tio ikväll. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ellen

På tal om skönhetsprodukter, du köpte biolage schampo och balsam för ett tag sen? Jag älskar deras produkter och undrar hur mycket det kostar i USA, det är ju trots allt väldigt dyrt här i Sverige!

2012-04-27 @ 14:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0