Weekend

Ligger lite lågt med bloggen just nu, fråga inte varför, ingen lust bara. Men nu kände jag att det var dags dör ett inlägg i alla fall. I veckan gjorde jag inget speciellt så finns inget att berätta, igår dock var jag och Emy ute på powerwalk/hike i skogen. Skyltar innan man går in på spåret där man går varnar för Mountainlions, borde man vara rädd? På kvällen blev det jobb för mig så kollade film med barnen och hade det allmänt lugnt. Idag så kom Emy och hämtade upp mig så mötte vi upp Elin och Malin på IKEA i Palo Alto. Åt lite köttbullar, köpte lite godis och åkte sedan vidare mot Stanford Shoppingmal där vi shoppade loss i några timmar. Efter det blev det lunch/middag på Cheesecake Factory som alltid är ett säkert kort. Hade en trevlig ledig dag och spenderade en hel del pengar.. men men, man lever bara en gång eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Maja

IKKEEEEAAAAAaaa

2012-04-16 @ 20:09:07
URL: http://majaelsas.blogg.se/
Postat av: Malin

IKEA ager. Basta raddningen for oss utlandssvenskar. Jag har dock inte varit dar pa lange nu. Far andra pa det snart!!

2012-04-17 @ 01:32:35
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0