Birthday in San Fran

Gårdagen började med tårta och sång från min värdfamilj plus att jag ska ut och rida på stranden med min vm och S på onsdag. Efter det så mötte jag upp en ny au pair, Jessica, på San Carlos tågstation för att åka in till SF för shopping och träffa lite vänner. Strosade mest runt kring Union Square då shoppingen faktiskt inte kan bli så mycket bättre än där för att sedan äta lunch med massa tjejer på Cheesecake. Efter en låång lunch blev det lite mer shopping innan vi åkte tillbaka till SC. Köpte bara (jaja) ett par jeans från Ralph Lauren som satt som en smäck. Så det var min första dag som 20, yeeey. Hade nog varit mer party om jag varit i Swe, men vafan, haha. 
Jag - / - Marie och Jessica - Malin
 
Elin, Therese och Amalie var också med :)

Kommentarer
Postat av: matilda pettersson

Åh fina Matilda!
Saknar dig! Jag tänkte precis "åh vad kul det hade varit att gå på stan med Matilda" men så kan man inte det :(
Grattis igen och hoppas att du hade en fin födelsedag och att livet är underbar! Pussar och kramar!

2012-08-14 @ 13:13:27
URL: http://rocknrollblaogon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0