Busy days

De senaste dagarna har det verkligen varit full fart. Har hunnit med allt från massa turistsaker, goa middagar till fest och shopping. Hade i alla fall en toppen helg med Cecilia som åkte hem imorse. Idag jobbade jag i 13h så något jätteinlägg blir det inte nu heller. Imorgon jobbar jag "bara" 8h så ska ut och promenera på eftermiddagen och planera helgen lite. Ska berätta mer om helgen som varit också, så imorgon när jag slutat jobba ska jag berätta mer om den. Hoppas alla hade en bra helg hemma också, även fast det redan är onsdag där. Blev ju en långhelg för mig då ja var ledig igår också. Nu ska jag sova, pusshej!
Morgonkaffe på Union Square i söndags. Vad gillar ni brallorna förresten? Wildcard, men gillar dem ändå. 

Kommentarer
Postat av: Julia H

Åh, vart är byxorna ifrån? :) Ser riktigt sköna ut + att de var riktigt snygga!

2012-09-22 @ 15:18:08
URL: http://www.heellmers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0