By Night

Kan inte direkt påstå att jag varit ute direkt mycket här i USA, bara blivit hemmakvällar med vin och några öl (ja, faktiskt) när mina bröder var här. Men i lördags bestämde jag, Cecilia och Clara att vi ville ut. Clara har lite koll då hon bor i stan, men för mig och Cec var det nytt med SF. Började med att Clara kom över till vårat hotell på lördagkvällen för att ha lite förfest med goda drinkar. Sedan ut för att ta bussen till baren vi skulle till (jo tjena..) Den skulle gå 10 min senare och för er som inte varit i SF på natten är det KAAALLT(!!!) så det fick bli en taxi vilket ändå bara blev några dollar per skalle. Det var en jättebra bar (med gratis choklad och allt;)) och vi träffade massvis med trevliga männsikor. Vi tjötade och dansade (eller, gjorde jag verkligen det, dansa asså?) så min hals gjorde ont dagen efter och fötterna var som vanlig såriga och ömma. Men vad gör det, vi hade en toppenkväll och jag måste verkligen ut i SF igen! Vi hade dock ingen kamera med oss vilket kanske var lite tråkigt, men men, det får bli en annan gång :)
Jag och Clara innan vi stack ut

Kommentarer
Postat av: Dalia

Hej! Fina bilder du tagit!! :) Jag funderar själv på att åka som aupair nästa år då jag gått ut trean, men det är faktumet att jag inte vill komma efter i min ridning som gör mig fundersam. Såg att du rider där borta. Tänkte kolla med dig om du skulle kunna berätta lite hur det är kring ridningen där? Är det seriöst? Får du hoppa något? Vad för hästar har dom? Hur ofta? Osv. Skulle bli såååå glad om du svarade :D

2012-09-02 @ 23:03:36
URL: http://lemonlover.blogg.se
Postat av: Fia

Mer updates, saknar dem!! :D

2012-09-03 @ 17:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0