Skoskav och Chicken Wings

Det blev sovmorgon idag, sov ända fram tills klockan 08.30AM, nästan rekord! Sen blev det skype med Matilda som var en riktig mulitasker och drack vin, sminkade sig och skypade med mig, creds till henne ;)
Sen blev det en liten promenad ner till Safeway för att köpa (bra) Shampoo och Balsam (Visar sedan!) och sätta in min veckocheck på kontot. Hem igen för att duscha och bli upphämtad av Melissa, en tjej från Mexico som är au pair i en familj som min familj har playdates med varje onsdag. (Hängde ni med?) Vi åkte i alla fall till ett chicken wings place där vi åt oss proppmätta, nyttigt? Kanske inte. Mina olika stora fötter fortsätter bråka med mig och flera blåsor på varje fot, goott! Nu blir det jobb till sena kvällen här, barnen är lite halvsjuka så blir filmmys hela tiden skulle jag tro :)
Soliga Cali - Halvdagens? - WING STOP - Melissa och MASSA maat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0