Backe upp och backe ner

Tog mig som sagt en promenad ner till downtown förut där jag blev upplockad av Emelie för att åka vidare mot Alameda på andra sidan SF'bay. Där hämtade vi upp en tysk(?) tjej för att åka och äta frukost på ett väldigt amerikansk ställe. Blev att testa de amerikanska pannkakorna med sirap, ingen hit enligt mig. Till frukost stället kom även två andra svenska tjejer, som sagt är det alltid trevligt att höra svenska här på andra sidan atlanden.
Nu är jag hemma igen och börjar inte jobba förrän om 1,5h typ, så det blir att ta det lugnt och snacka med lite folk hemma innan de går och lägger sig
Imorse innan jag gick till DT, lite väl stökig säng kanske? - Utsiken imorse, dimmigt? - Påväg över SF'bay - glad!
Kan ju också tillägga att varför man inte ser mina ögon på någon av bilderna är det för mitt ena öga var typ helt igensvullen när jag vaknade så det är fortfarande lite svullet. Fråga mig inte varför, men det har hänt förr!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha la på tidsskillnaden, men tänkte inte på att landningstiden såklart står i CA-tid och inte NY-tid... Tyckte väl att 3½ h lät lite FÖR snabbt. Hehee

2012-01-19 @ 23:47:12
URL: http://malininamerica.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag ska åka iväg som Au Pair hoppas jag på nästa sommar men jag skulle vilja ha en blogg klar innan dess med design så jag kan hålla folk uppdaterade under hela min process.

Så letar någon som är BRA (ursäkta men har råkat ut för folk som varit riktigt kassa) och som skulle kunna tänka sig göra en design åt mig mot en villig summa (jag använder blogg.se) :).

Hör av er i så fall: [email protected] (skicka gärna några bilder på designer som ni gjort)

Skulle bli riktigt tacksam om ngn hörde av sig ;)



Kram

Jennifer

2012-01-20 @ 00:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0