First day in the US

Sitter nu på sängen (igen..) men nu är det morgon, steg upp ur sängen vid 05.30AM för att ta mig en dusch och göra mig i ordning. Det var nog endast tack vare tidsskillnaden jag klarade att gå upp då, haha.
Igår innan jag gick och la mig, var jag uppe på andra våningen och hälsade på Elin som också kommit, en kompis till mig som åkt med samma organisation och bi bor i samma lilla Stenungsund.
Jag delar rum men en tjej från Kina och en från Brasilien, trevliga tjejer men gud vad olika man är!
Ska möta upp Clara och Elin nu om en kvart så ska vi gå och äta frukost innan kursen börjar vid 8pm
Ikväll blir det NYC, hoppas att dagen går fort så man får se New York! Kameran ska jag ha med i högsta hugg.

Kommentarer
Postat av: Matilda aka en trogen bloggläsare

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH :D

och My chemical romance, iaf bröderna, kommer från Newark! Drömde om att åka dit förr. IIIIh :D

2012-01-10 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0