Heldag i SF

Idag ringde klockan relativt tidigt för att vara en ledig söndag, man kan ju inte slösa bort hela dagen med att sova. Finns ju massor att se här runt om kring ju! Så upp bar det, göra sig i ordning och traska ner mot tåget, på tåget satt Elin så snällt och väntade, vi åkte vidare mot Milbrae där vi bytte till Barten (typ tunnelbana) som vi tog in hela vägen till Powell St. där mötte vi upp Clara! Vi gick mest runt och kollade i affärer men promenerade även runt i ett väldigt regnings San Fran. Det är ju vinter här som sagt... Vi tog bussen iväg till andra delen av stan, genom Chinatown och vidare till ett mysigt område där vi åt lunch. Duktig som jag är åt jag sallad! Sedan åkte vi tillbaka till shoppingstället vid Union Square där vi shoppppaaade tills det blev mörkt och jag och Elin var tvungna att dra oss hemmåt, trots att vi hellre hade stannat i stan! Men det var väldigt trevligt så länge det varade och ni kanske kan få se vad jag köpte imorgon, eller ja, idag för er, men imorgon för mig? Make sense? Aja, nu ska jag nog sova här, trots att klockan bara är 8PM, är det ens tillåtet? Har ju shoppat mig så trött idag, och ska ju jobba imorgon så ska upp vid 6, ändå inte okej, men det struntar jag i. Så Take Care alla! (förlåt för ett virrigt inlägg, så jag känner mig just nu..)
Clara & Elin i ett väldigt regnigt SF, Ännu mera regn..., Turisterna och en typiskt SF'gata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0