It's been a long way and now I'm here

Har haft en grymt kul helg inne i San Franciso med Clara och lite annat folk. Började med att möta upp Clara och en tysk tjej (Kate) och vi gick en liten runda i downtown SF. Sen tog vi bussen bort till området där Clara bodde löste fett gott gratiskaffe på en bank, haha. Kate skulle jobba så jag och Clara tog bussen tillbaka till Union Square där vi tog en fika och plötsligt inser jag att det sitter en liten asiat bredvid mig. Han började tjöta en massa och vi ville mest att han skulle gå därifrån. Det första han sa att "-Let me guess, you´re from Sweden right? I can tell that from your eyes and hair" Creepy snubbe ändå, försökte få våra nummer, då drar men den vanliga att man bara har en svensk ;) Men men, efter kanske 20 minuters snack gick han därifrån efter att bland annat sagt att Clara såg ut som en modell och jag hennes livvakt, är jag så biff? Haha!
Halva mig, En vanlig SF-vy, Clara, Cookie, Lägg märke till den poserande snubben bakom Clara haha, Turisterna måste givetsvis ha en karta.
Fortsättningen på dagen kommer.

Kommentarer
Postat av: matildap

stay strong. Hoppas du har en bra dag, kram!

2012-01-31 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0