Mat och shopping, bra spenderade pengar?

Till lunch idag gjorde jag och Tina pannkakor och några slemmiga brödsaker, hur gott? Sedan hämtade Emelie och Carro upp mig för en tur till San Carlos Downtown och lite mer mat, för att sedan åka vidare mot Palo Alto och Stanford. Fick mig en guidad tur runt och shoppade litegranna, visar imorgon! Gud, jag kommer bli pank snart... Åkte i alla fall runt lite och kollade i olika affärer. Var en trevlig eftermiddag och skönt att prata med lite svenskar igen, även om det inte var så längesedan sen sist :)

Kommentarer
Postat av: cilla

Det ser ut som ni gjort fattiga riddare, har för mig att du gillade det.

2012-01-16 @ 11:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0