Min sista dag i Sverige

Hej alla där ute
Idag har jag åkt runt och flängt en del. Började med pannkakor på Tjörn för att sedan fika lite på torget och handla lite saker. Sedan hem och äta middag, sen det jobbigaste, PACKA KLART!
HERREGUD säger ja bara, en väska med 23kg och ett handbagage på 8kg, hur ska det gå till?
Ja men nu verkar det faktikst som om jag lyckats. Tror allt ska vara nerpackat och klart nu, eller ja, dator och sånt får åka ner i sista sekund, slutar väl med att jag glömmer det viktigaste sakerna.
Det känns som om jag har noll koll, med alla papper man måste ha med sig, är så rädd att göra något fel eller att jag skulle råka glömma något.
Efter 02.30 går bilen mot Landvetter så har några timmar kvar hemma. Ska gå ut och gå en sväng, duscha och bara försöka andas, kan inte fatta att jag är i USA snart!!!
Skypade med min värdmamma och barnen förut och längtar tills jag får träffa dem!
Ungefär såhär har min dag sett ut, Tjörn, Fika, Packa och PANIK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Matilda!

Det skall bli jättekul att följa ditt äventyr på bloggen.

Var rädd om dig och ha det nu riktigt roligt!

Kram Carina

2012-01-08 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0