Night #3

Idag var det Tinas sista jobbdag, jag och hon var ensamma med barnen i några timmar nu på kvällen medans föräldrarna var ute och åt. Jag fick letat fram mixern nu idag också, så nu kan jag göra smoothies, YEY! H (pappan) var och handlade massor (MASSOR) med mat förut idag, så nu finns det massa bär, frukt yougurt och sånt som jag lever på. Roligt att det även handlar mat på IKEA ibland, så de har "PASTA ÄLGAR" här med, kul att se, inte för att jag brukar äta pasta älgar direkt, men man känner sig ändå lite mer som hemma då.
Eftersom det är rätt bildtomt här nu så bjuder jag på lite tråkiga bilder från sista dagen på AuPairCare Academy sålänge.

Kommentarer
Postat av: Hannah

yaayyy, smoothies!! skönt att du har det bra!

2012-01-15 @ 12:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0