Sunny days

Soliga dagar, ja det blir man bortskämd med här märker jag. Solen har sittat fram i alla fall en liten stund varje dag. Alla säger att det är så kallt här nu, det tycker inte jag, haha! Idag var min första morgon själv med barnen, så hjälpte dem imorse och så, gick super bra! De är så snälla så. Min area director var förbi och pratade förut också, om kulturkrockar, kurser och andra au pairer. Jag var sedan iväg med min HM och skaffade ett bankkonto, så nu har jag ett amerkanskt kort jag kan använda, skönt! Nu tänkte jag gå ut på en promenad och kolla runt i området lite, behöver verkligen röra på mig nu känner jag. Hör sen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej detta är kanske en väldigt random fråga, men hur lång är du? xD :)

2012-01-17 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0