Vardag

Dagarna rullar på, nu har jag varit i USA i 2 veckor. Känns som om jag varit borta hemifrån mycket längre, har haft mer hemlängtan än vad jag på något konstigt sätt inte trodde att jag skulle få. Men börjar redan få in rutiner här och snart blir allt till min vardag.
Idag har jag i alla fall jobbat två pass och mellan passen tog jag en promenad ner till Starbucks där jag fikade med en tysk tjej. Efter mitt eftermiddagspass kom Emelie & Carro och hämtade upp mig här uppe på berget (min högsta önskan nu är en bil...) och vi åkte hem till Emelie och kollade TV och allmänt chill. Skönt att komma ifrån huset lite på kvällen också, även om jag trivs jättebra här, så är det skönt med lite omväxling.
Nu har jag hållt mig vaken länge för att vara mig i denna tidszoonen, så ska faktiskt ta och tacka för mig och säga Godnatt USA och GODMORGON SVERIGE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0