Hejdå USA, hej Egypten!

Är uppe olagligt tidigt just nu, steg upp ur sängen kvart i tre (på natten jaa..) och nu sitter jag och väntar ut tiden innan jag ska åka till flygplatsen vid kvart i fyra. Ska mellanlanda på JFK i NY vid 3pm deras tid innan jag hoppar på Cairo planet. Är livrädd att jag inte ska hinna mellan terminalerna, men det ordrar väl sig. Kommer vara framme i Cairo vid 11.15am Egypten tid så kommer få vara igång hela dagen för att försöka komma in i tiden så fort som möjligt. Har såklart packat ner kameran, det nya objektivet och datorn så jag hade iaf tänkt att jag ska blogga:)
Ne nu ska jag dubbelkolla så jag har koll på alla papper och så ber vi till gud att taxin är här i tid.
Ska uppdatera er så fort jag får chansen senare.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad ska du göra i egypten och med vilka?

2012-06-17 @ 02:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0