If you're going to San Francisco make sure to...

...bring a camera! Marcus, mina ena bror va som en riktigt proffsfotograf under dagarna i SF. Mina bröder hade med sig våra föräldrars systemkamera och den använde Marcus flitigt! Hoppas på att få se bilderna på Facebook såsmåningom när de landat i Sverige igen efter sin tur i LA och Vegas.

Tänkte ta att berätta lite om mina dagar med dem i SF nu och lite bilder från min kamera såklart! Började med att jag åkte in mot stan på onsdagmorgonen och efter att fått vänta på bussen som skulle ta mig från Union Square bort till Union Steet (förvirrande, men inte nära..:)) mötte jag äntligen upp grabbarna. Det första hotellet som de bodde på låg i de värsta kvarteren i SF, riktiga gangster kvarter med riktigt hög kriminalitet (Unvik helst allt mellan 4th-9th St, nära Union Square). Så efter lite snabb research fick jag hjälpt dem hitta ett nytt hotell så de kunde byta, man vill ju inte riskera att bli rånad eller nerslagen eller något när man kommer hem på kvällen. Det nya hotellet var lite dyrare, men då ingick WiFi, frukost och det bästa av allt, POOL.

Det var riktigt toppenväder alla dagar, ingen dimma så långt ögat kunde nå och temperaturen låg vid 20°C hela tiden (Dock inte kvällarna som alltid blir kallare, läs MYCKET kallare). När jag mött upp dem på onsdagmorgonen hade de redan varit uppe länge pga jetlag, så det blev lite häng vid poolen innan vi gav oss ut för lite sighseeing, tog en promenad mellan kullarna bort till Italy town och en sväng in på det stora China Town som finns i SF. På Torsdag morgonen blev det en promenad bort mot Marina District i någon timma innan vi chillade lite vid poolen igen för att senare ta en sväng ner på Union St där killarna shoppade loss lite mera. Alla dagar har vi ätit ute och de som haft åldern inne har druckit öl, var verkligen fem toppendagar! Berättar mer om de andra dagarna i nästa inlägg, med mer bilder :)
Calle, Marcus och Alexander - Marcus och Alexander - Calle - Marcus - Alexander - Marcus - Marcus - Alexander, Marcus och Calle

Märkte att bilderna inte riktigt ligger i ordning med tanke på va de har på sig, kanske bara jag som tänker på det dock, haha.

Calle och Marcus är det som är mina bröder om någon missat det, Alexander är deras kompis.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Det var valdigt vilka stiliga killar du fick pa besok! Kul att ni hade det bra och att de fick bytt ut deras gangster-hotell. Kanns lite typiskt de tre att ha bokat just det! Haha.

2012-06-13 @ 13:46:55
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt att få se lite bilder. Jag förstår att ni alla är/var väldigt nöjda med resan.

Kram Carina

2012-06-13 @ 13:48:06
Postat av: Amanda

NIce pics! Kram till dig fooood! :)

2012-06-13 @ 22:01:58
URL: http://omamandasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0