Pool, Matförgiftning och äckligt varmt

Tänkte jag skulle sammanfatta de senaste dagarna för er. Inte så jättemycket som har hänt då både jag och min vm blivit matförgiftade och inte varit så sugna på att röra oss för långt. Sen har det varit gräsligt varmt så att röra sig är lika med döden (typ). Men i torsdags var vi iaf vid poolen hela förmiddagen och det var där vi åt lunchen vi antagligen blev sjuka av. Jag är fortfarande superblek då jag använder mig utav spf 50 mest hela tiden. Igår och idag har vi stannat inne hela tiden (nästan), igår var jag ute och gick en sväng och fikade på ett Café här i närheten men annars stannade jag inne och var lite småbitter över att inte få vara i Sverige på midsommar. Idag har jag inte varit utanför dörren, har varit över 42°C idag så kände att jag uppskattade ACn rätt mycket. Imorgon ska vi åka till pyramiderna och antagligen rida kamel, är inte så taggad som jag borde. Fråga mig inte varför, saknar väl bara Sverige lite just nu och att jag inte kan äta så mycket gör väl inte saken bättre. Valresultatet ska redovisas imorgon kl 15.00 så vi ska vara tillbaka innan dess så vi inte hamnar i värsta kalabaliken senare. Nu ska jag sova, later!

 

(Kan fortfarande inte ladda upp bilder...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0