Vad har hänt?

Får erkänna och be om ursäkt för totalt värdelös bloggning (ingen alls..) på över en vecka. Har haft mina anledningar som bla datorkrash (LÄS allt försvann dvs bilder, program (photoshop...) musik och filmer, ja allt!) och besök från Sverige dvs SEMESTER. Så det är min ursäkt för att bloggen fått lida.
Så vad har hänt sedan sist? Ja, sist jag bloggade var om Yosemite, vilket var för två veckor sedan. Förra helgen var det massa bråk med daton, fram och tillbaka till apple store massor med gånger, picknick med Carro, shopping med Emy och Elin på både Stanford, Hillsdale och lunch på IKEA. Veckan började med två jobbiga arbetsdagar då Z inte går i skolan så är hemma med honom på dagarna. Men i måndags slutade jag dock vid 3 så gick ner till tåget för att åka till flygplatsen och möta upp mina bröder och Alexander som landade vid femtiden. Var så konsigt att se dem på flygplatsen såhär efter 5 månader, men hur roligt som helst såklart! Följde med dem in till SF till deras hotell och drog med dem ut när de åt, skulle sedan skynda mig ner till barten (tunnelbanan här), trillade lite i en stentrappa så jag knappt kunde gå (K L A N T) innan jag åkte hem.
Tisdagen jobbade jag över 12 timmar så var gott seg på kvällen, sov hemma den natten för att tidigt kunna åka in till SF och möta upp grabbarna på onsdagmorgonen. Skriver mer om mina dagar med Sverigebesök i ett annat inlägg. Nu ska jag börja packa inför Egypten (Mindre än en vecka tills jag åker!).
På Golden Gate bron igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0