Öroninflammation, igen!

Har haft rätt ont i mina öron, speciellt det ena, under de senaste veckorna. Imorse gjorde det skitont och locket för örat bara smäller till titt som tätt. Det fick vara nog så har börjat med en penicillinkur nu. Gäller bara att inte glömma av att ta tablettera, och på fastande mage, YEY! Aja, imorgon blir det som sagt SF för att träffa Clara, här är några bilder från förra gången jag träffade henne inne i SF. Bilderna är från hennes blogg, så därför ja inte lagt upp dem tidigare. Känner att jag lånar bilder från alla håll och kanter för tillfället. Får bli att släpa runt på systemisen imorgon och knäppa lite bilder :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ah vad bokigt med oroninflammation, krya pa dig och hoppas tabletterna hjalper. Man ska ju egentligen inte kunna fa det som vuxen, men jag vet precis hur det ar for far fortfarande oroninflammation irriterande ofta. Aj, aj!

2012-03-11 @ 18:29:22
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0