110512

Fredag idag, vilket inte betyder ledigt för mig. Jobbar hela eftermiddag och kvällen, kul va? Kom nyss hem från en härlig powerwalk på över en timma ute i hettan, för ja, det är varmt! Ska göra mig iordning lite snabbt innan jag börjar jobba. Imorgon ska jag jobba ett morgonpass, vilket gör att jag är ledig från 12 imorgon! Ska åka ner till Elin och sova där, så får vi se hur vår söndag blir. Här får ni ett bevis (För annars hade ni väl inte trott mig?) på att man kan köpa Gevalia kaffe på Safeway här i Kalifornien.

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt!

Undrade en sak. När du la upp din "profil" så att alla familjer kunde se den, hur lång tid tog det innan familjer började kontakta dig? Jag la upp min igår så nyfiken på ungefär hur lång tid det brukar ta... Gillar din blogg!

2012-05-13 @ 21:22:13
Postat av: Vickan

Ah, vad gott, hoppas att de borjar salja det har med!

2012-05-19 @ 12:45:14
URL: http://lifeandtimesofvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0