250512

Då var det fredag igen, en vecka sedan jag och Emy var på väg till Seattle, tiden går så fort! Veckan har varit supernormal, med jobb och lagom bra väder. Nu dock ska det regna idag, känns bra när folk ligger och solar och äter utomhus i Sverige. Då blir man lite avis och hemlängtan kanske tränger sig på litegranna. Igår var jag på gymmet (Ja, ni hörde rätt!) i två timmar, och behöver jag ens säga att jag har en träningsvärk från helvetet? Känner att jag måste hålla igång med träning om jag ska hålla mitt löfte om att inte gå upp i vikt under mitt år, snarare ner, vi får se hur det går. Ja, bara av att kolla på mina senaste Instagram bilder märker man kanske att jag borde träna? Men Hamburgare, Cola, Starbucks frukost osv, haha. I helgen blir det främst jobb, men är ledig på Söndag som vanligt och då bär det av till Yosemite som är Kaliforniens största nationalpark med vattenfall, fina hikespår och BJÖRNAR, döda mig inte, snälla! Får se hur det går, funderar på att impulsköpa ett nytt objektiv innan dess, får se hur det blir med den saken senare.

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt med träningsvärk!

2012-05-25 @ 18:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0