Converse

Igår - Söndag, vaknade jag och Elin upp i hopp om att kunna sola oss lite nere vid poolen. Till vår besvikelse möttes vi av en lika tjock dimma som jag mötte dagen innan på stranden. Himlen var så grå den kunde bli och dimman nästan såg nästan ut som regn som stod stilla i luften. Perfekt shoppingväder sa vi va? Vi sket i frukosten och drog iväg till ett närliggande shoppingcenter för att köpa lite saker. Jag tror jag hade köpstopp, men det hävde ja så fort jag såg att jag hade för mycket pengar på kortet (hehe). Ne, men köpte bara lite välbehövliga basgrejer på H&M på det första stället, och en frukostsmoothie på Jamba såklart! Efter några timmar åkte vi vidare för att möta upp ett stort gäng med au parier på ett annat shoppingställe och det blev att sitta ute på ett mysigt lunchställe då solen kommit fram och det blev riktigt varmt och skönt. Satt och tjötade i några timmar innan vi delade på oss igen och några av oss begav oss för att shoppa lite mera. Jag fick köpt mig ett par converse, de första jag köpt i USA. Knappt 350 kr fick jag betala, vilket är mindre än halva priset mot hemma. Så får väl köpa mig minst ett par till innan mitt år är slut då Converse är i princip de enda par skorna jag kan ha utan att få skoskav. Jag släpade med mig kameran hela helgen, men inte en enda duglig bild blev det (av typ 3...) Så ni får faktiskt inga bilder från min Söndag. Kanske slänger upp några bilder från Instagram senare från Lördagkvällen annars får ni nöja er med en bild på mina nya skor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter du på instagram? :)

2012-05-15 @ 15:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0