Hjälp mig, min andra halva dog

Ja, så kan man säga. Min MacBook Pro dog helt plötsligt under det spännande Wermland forever avsnittet jag kollade på förut. Har försökt starta den på alla möjliga vis men nej nej. Det får bli att ta den till Apple store, och Emy är en ängel som hämtar mig och snart åker vi till Hillsdale så hoppas vi att den går att fixa. Så skönt att det finns Apple stores nästan inom varje mil längst bay area så det är lätt att få hjälp. Får lite smått panik då jag inte har backup sparat något från USA och att vi åker till Egypten om mindre än tre veckor, yes. Önska mig lycka till, det kan jag behöva...


Kommentarer
Postat av: Sandra - If it comes in pink

Hoppas att det löser sig! :)

2012-06-02 @ 00:47:17
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0