Memorial Day

Idag var en helgdag här i staterna, memorial day som är en dag man ska hedra alla amerikaner som deltagit i något krig genom tiderna. Så var ingen vanlig jobbdag, började vid 12 (skönt att jag fick sova ut efter den låånga dagen igår) och hjälpte till att fixa iordning inför alla gäster som skulle komma hit. Vi skulle ha 7 familjer över för en barbeque med stor hoppborg och grejer för alla barnen. Så med nästan 20 ungar i huset har det varit en busy dag, men tiden har ändå gått fort då det hela tiden varit saker att göra. Nu är jag helt slut, imorgon är det vanlig dag igen så börjar vid 6. Men efter mitt morgonpass lovar jag att lägga upp mer bilder från Yosemite, nu orkar jag faktiskt inte det, haha. Men som igår kan ni väl få en bild att kolla på :)
Tråkigt att jag bara hade mitt 50mm objektiv, bilderna hade blivit så mycket bättre med ett vidvinkel, men man tar vad man har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0