love the fall

När löven faller av träden och man kan ha shorts samtidigt känns det bra. Vi hade det lite kyligare några dagar förra veckan, var till och med nere på 15°C och regn under onsdagen. Yes tänkte jag, ni i Sverige kan nog inte förstå hur mycket man kan uppskatta regn just nu, men allt blir jobbigt i längden vare sig det är sol, regn eller snö (Även om solen kanske är att föredra..) Men för att glädja er ser det ut som om vi ska ha över 30°C i veckan igen, waaaytooohoot. 
 
I alla fall, förra veckan var jag på Pumpkin Patch med Z där man gick runt och gjorde olika aktiviteter under en halvdag. Fanns allt från ponnyridning, hay ride och hoppborg, var jättemysigt att får göra något annat på jobbtid igen. Annars under veckan hände inget speciellt mer än skola, jobb och lite lite träning. 
 
Helgen som var hängde jag med Malin ner mot San Jose hållet för lite shopping och sedan sleepover hos mig. I söndags var vi som sagt på Six Flags, åkte karuseller så ja höll på att spy, men det var kul! 
Nu ska jag ut på Hike med Emilia och Emma som bor i Burlingame, bra att kombinera träning och träffa folk istället för det vanliga med fika :)
 
Här är min vecka (mest helg) sammanfattad med Instagram bilder
Pumpkin Patch - Hösten är här - Me - Sushi med Malin - Malin och Marie taggade på Six Flags - Six Flags - Marie, Malin och Jag - Golden Gate Bridge i solnedgången
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cilla

Var sushin god?

2012-10-17 @ 16:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0