Saturday

Helg igen, tiden bara flyger iväg, på ett bra sätt. Lördag och en jobbvecka till har passerat, off resten av helgen vilket ska bli underbart. Tanken är att jag ska ner till Los Gatos och träffa lite kompisar för att sedan gå ut i Palo Alto. 
 
Har satt mig själv på strikt budget med, vilket jag inte riktigt vet hur det ska gå då jag trivs rätt bra i mina spenderarbyxor... Men vill jag resa i slutet av mitt år så måste jag tyvärr, vart är min miljon när jag behöver (vill ha) den som mest? Vart det blir av vill jag inte avslöja förrän det är bestämt och bokat så det får ni vara nyfikna över ett tag till. Är ju trots allt över 2,5 månad kvar tills dess (bara ändå?) så det får vänta, även om jag förhoppningsvis får bokat klart allt redan i nästa vecka, yeey! 
 
Tänkte ta med mig min systemkamera i helgen så ska bli bättring på fotofronten.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej en fråga bara sådär, hur funkar det med bagage? För planerar att åka till sommaren men undrar vad det är för regler och hur det är med vikt och sånt och hur många väskor man får ha?

2012-10-20 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0