Torsdagen 11 Oktober 2012

Det står still i motivation för att blogga, allt går i samma banor och tiden rullar på i en väldans fart. Denna helgen som var, va jag ute och åt med Emy, Jessica, Malin och Marie i San Carlos På lördagen åkte jag in till San Francisco för lite shopping med Emy och Jessica innan jag mötte upp Clara för att gå ut inne i stan och sova hos henne. Det var roligt att få komma ut igen, den var mängder med folk i staden i helgen då det bland annat pågick både festival, fleet week (då massa marinsoldater går i land) och street fair på market street i San Francisco. 
 
I Söndags blev det brunch i Noe Valley där jag aldrig varit förr med Clara och hennes kompisar innan jag begav mig mot Union Square för lite shopping innan jag åkte hemåt på en knökat tåg då det även var massor med matcher i stan denna helgen. Tänkte visa lite av min senaste shopping för er här också, men inte riktigt än ;)
 
Denna veckan har jag jobbat på som vanligt och tänkt lite extra på vad jag ska göra när mitt år här är slut, lite panik då jag har varit här i över nio månader nu vilket betyder endast tre kvar.  Förhoppningsvis blir det en sväng till NY och Cecilia innan jag åker hem i alla fall. 
 
Till helgen ska jag åka till Six Flags med samma tjejer som jag träffade i fredags, ska blir såå kul! Får bara se till att inte vara fegis så jag åker allt, haha.
Rensat lite kvitton, tyckte det behövdes - Standard Starbucks besök på onsdagar efter skolan - Blev kanelbullar även för mig på kanelbullens dag förra torsdagen - På väg hem med shopping och helg i SF 

Kommentarer
Postat av: a-k

gillar verkligen din blogg! fina bilder, bra beskrivningar osv. :) Kul när du väl bloggar. Ska själv åka som au pair snart, undrar hur du fick din blogg på sts hemsida? (för det var där jag hittade din) Ha det bra! hälsningar från sverige

2012-10-11 @ 21:05:15
Postat av: Anonym

gillar verkligen din blogg! fina bilder, bra texter osv. :) Kul när du väl bloggar. Ska själv åka som au pair snart, undrar hur du fick din blogg på sts hemsida? (för det var där jag hittade din) Ha det bra! hälsningar från sverige

2012-10-11 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0